marți, februarie 28

Voi va jucati la servici ....

Puteti sa imi spuneti ce vreti, eu nu cred ca exista cineva atat de constiincios incat la servici sa nu se fi ocupat si cu activitati mai putin productive cum ar fi o septica, un tetris, sau pentru cei care muncesc la birou in fata unui computer paleta e si mai diversa. Nu pot spune ca la mine serviciul este un fel de vacanta, chiar nu am timp si sunt zile in care chiar nu am timp de nimic altceva decat work. Dar in putinul timp care se mai iveste, de exemplu mai exploatez pauza de masa :), intru repede sa vad ce mai scrie lumea prin blogosfera si daca am inspiratie mai torn repede cate un articol pe blog. Acum ceva ani, la servici, in pauza de masa sau alte pauze date sau luate :) bagam putin triburile.ro, bine ca atunci nu eram cu blogurile ca acum. Asa ca, dragi cititori, hai turnati, cu ce va ocupati la servici in afara de servici :)

102 comentarii:

  1. bineinteles ca ma joc la servici :) nu pot sa stau numai concentrata, ca ma dezintegrez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine nu se joaca la serviciu? ar fi culmea, pentru unii este o adevarata plictiseala locul de munca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cam ce va jucati voi la servici? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. acum depinde si ce job ai...ca poate nu ai timp dar de multe ori ne jucam:D

    RăspundețiȘtergere
  5. la servici nu am jucat..in schimb in liceu jukm septica in fiecare ora si la un moment dat ne-a prins profu de mate si pe colefa mea a scoso sa predea lectia si el a inceput sa joace cu mine:))

    RăspundețiȘtergere
  6. la munk nu...k nu am cu cine ...dar dupa munk tot timpul ne adunam la o carte

    RăspundețiȘtergere
  7. Am atatea de facut la munca incat nici nu am timp de jocuri

    RăspundețiȘtergere
  8. la servici nu..ocazional knd ne adunam mai multi jukm poker:D

    RăspundețiȘtergere
  9. din cand in cand ma mai joc si eu un joc mic

    RăspundețiȘtergere
  10. m-as juca dar dak nu am cu cine:)) i-am batut pe toti:D

    RăspundețiȘtergere
  11. daca munca iti permite de ce nu ?:D ne mai trebuie o pauza din cand in cand sa ne relaxam

    RăspundețiȘtergere
  12. da,eu ma mai joc cate ceva pe facebook:d

    RăspundețiȘtergere
  13. un mic facebook, un blog... cam asta fac eu in pauze :)

    RăspundețiȘtergere
  14. din cand in cand mai dau si eu cate un click pe facebook la joc:D

    RăspundețiȘtergere
  15. cred ca majoritatea oamenilor care au un joc ce presupune si internet se joaca orice gasesc pe net:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu prea mai este timp pentru asa ceva ...

    RăspundețiȘtergere
  17. in ultimul timp nu am mai avut timp dar o sa vina un timp cand am sa ma si joc:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ar fi aiurea sa nu ai parte si de un moment de joaca la locul de munca!

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu nu ma joc, de fapt nici nu-mi plac jocurile, dar as citi o carte ceva la munca daca as avea timp :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. la servici nu imi permite timpul..dar in week-end imi place sa joc:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Joaca..:D un joc de cuvinte e mereu binevenit:D

    RăspundețiȘtergere
  22. in ultimul timp nu am mai avut timp sa ma joc nici acasa

    RăspundețiȘtergere
  23. Da..daca este timp de ce sa nu o faci?:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Cand este putin timp liber ... mai merge cate un joculet :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Sa fiu sincera,la serviciu nu ma joc..dar cand ajung acasa ma apuc de jucat table:D

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu, nu am timp de jocuri si nici nu prea ma pasioneaza ...

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu, mi se pare pierdere de vreme, as prefera sa citesc ceva interesant daca as avea timp decat sa ma joc...

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu prea ma joc sincer..nu m am mai jucat de mult..nici acasa..

    RăspundețiȘtergere
  29. e bine sa mai iei o pauza..dar nu prea e bine sa te joci la servici,pe urma confunzi ce trebuie sa faci cu ce iti place sa faci..si nu mai dai randament:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu, eu nu ma joc, pauza o folosesc pentru alte lucruri...

    RăspundețiȘtergere
  31. Hm.nu prea ma joc..mai deloc..prefer sa ma linistesc putin...ascult muzica..:D

    RăspundețiȘtergere
  32. in pauza ma relaxez cu un joculet micut pe facebook.

    RăspundețiȘtergere
  33. Nu ma joc, nu am timp si nu-mi plac jocurile :D

    RăspundețiȘtergere
  34. Nu, eu nu ma joc...as prefera sa fac orice altceva daca as avea timp...

    RăspundețiȘtergere
  35. hmm..sincer?:D nu ma joc,dar citesc o revista:)

    RăspundețiȘtergere
  36. Pai..de ce sa zic..poate putin pe telefon..:d

    RăspundețiȘtergere
  37. Depinde de chef...de multe ori ma mai si joc in pauze!!:

    RăspundețiȘtergere
  38. ma mai joc din cand in cand depinde cata treaba am

    RăspundețiȘtergere
  39. Solitaire :))) haha cand e plictiseala, intotdeauna e timp pt un joculet :D

    RăspundețiȘtergere
  40. Ne jucam..! cu drag si spor!:D fiecare cu ce are!:)

    RăspundețiȘtergere
  41. ocazional knd avem mai mult timp liber!

    RăspundețiȘtergere
  42. Sunt sigura ca nu exista persoana care sa nu se relaxeze putin indiferent ca este in timpul programului sau acasa!

    RăspundețiȘtergere
  43. cand am cu cine ma joc, este un moment in care stresul dispare si asa ajungi ca cunosti colegii

    RăspundețiȘtergere
  44. Normal k dak ai conditiile adecvate ( un calculator :P ) la locul de munk, cauti un pic de relaxare :D

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu prea ma joc...dar eu nici acasa nu ma joc..:D

    RăspundețiȘtergere
  46. nu cred ca exista persoana care sa nu se relaxeze cu un mic joculet la munca :)

    RăspundețiȘtergere
  47. ma mai joc din cand in cand depinde de timpul si dispozitia pe care o am

    RăspundețiȘtergere
  48. Ne jucam ne jucam..:D altfel n am fii angajati model:D

    RăspundețiȘtergere
  49. Normalllll :D knd e pauza, sau putin timp liber, direct solitaire :D

    RăspundețiȘtergere
  50. eeeeee depinde de timp de ce am de facut...prin pauze mai intru repede in cate un joculet :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Normal :D :)) intotdeauna merge un scurt joc :D asa pt relaxare :))

    RăspundețiȘtergere
  52. nu avem timp de jucat dar dupa munk de doua ori pe saptamana jucam cate un poker:D

    RăspundețiȘtergere
  53. Daca ai posibilitatea de a o face.. in pauze iti poti face de cap cu un scurt solitaire :P asa pt relaxare ..

    RăspundețiȘtergere
  54. Imi place sa joc carti dar la munca nu am posibilitate sau mai bine spus timpul necesar!

    RăspundețiȘtergere
  55. in ultimul timp am avut treaba si nu prea am avut timp de jocuri dar de obicei cand mai fac cate o pauza ma joc putin

    RăspundețiȘtergere
  56. Ne jucam desigur!! eu ma joc zuma..:D

    RăspundețiȘtergere
  57. Normal ca ne jucam, pe facebook pe ce putem :))

    RăspundețiȘtergere
  58. Ar fi ceva daca am avea timp sa ne si jucam!

    RăspundețiȘtergere
  59. :) Cui nu ii place sa se joace!? Eu ma mai joc in pauze solitaire:)) ca alt joc nu am!:)

    RăspundețiȘtergere
  60. as vrea sa ma pot juca dar si chiar daca as putea tot nu o fac pentru ca eu consider ca jobul e job,ai timp destul acasa

    RăspundețiȘtergere
  61. Cine se mai poate face ca munceste cand target ul e la mare moda peste tot?

    RăspundețiȘtergere