Dezvoltat la începutul anilor 80 de către un tânăr angajat al companiei Namco, Tōru Iwatani, Pac-Man s-a numit iniţial Pakkuman de la onomatopeea din limba japoneză paku-paku care simbolizează zgomotul pe care îl face o gură deschisă larg şi apoi închisă. Deci jocul avea la bază conceptul de mâncat.
După spusele lui Iwatani, pentru personajul principal al jocului a fost inspirat de o pizza fără o bucată, cu toate astea mai târziu în 86 recunoaşte că de fapt ca sursă de inspiraţie a contribuit şi caracterul japonez pentru gură dar pe care l-a rotunjit şi la simplificat.
Scopul jocului este să îl pilotezi pe Pac-Man printr-un labirint pentru a mânca toate biluţele fără să fie atins de fantomele Blinky, Pinky, Inky şi Clyde care încearcă să îl prindă.
Mai jos aveţi o versiune flash a celebrului joc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu