sâmbătă, august 13

toateBlogurile se inchide

Ca orice blogger care se respectă nu pot să nu sesizez că singura reţea de socializare pentru bloggeri de la noi, toateblogurile.ro se închide. Motivele care probabil sunt unele cât se poate de pertinente nu le înţeleg încă. Probabil costurile cu host-ul, cu dezvoltarea, timpul investit sunt mult prea mari pentru beneficiile aduse de platformă, beneficii pecuniare vroiam să zic. Mie personal îmi pare rău că se închide pentru că aşa pierd şi bruma de trafic pe care o aveam pe blogul acesta de doi lei. Un alt motiv pentru care îmi plăcea toateblogurile este că eram în contact cu ce era nou în blogosfera românească, mai citeam un articol, mai băgam un comentariu.
Pe portal se vehiculează o întrebare pusă de o bloggeriţă parcă, de fapt un sondaj, dacă se poate salva toateblogurile.ro, eu cred că nu, decizia a fost luată şi oricât ne-am bate noi cu capul de pereţi nu se mai poate face nimic. Am mai auzit vorbindu-se de preluare, nici asta nu cred că se poate pentru că toateblogurile aşa cum arată, pare să fie făcut mai mult din pasiune decât din dorinţa de a câştiga bani şi de ce să preia cineva ceva care nu aduce foloase materiale? Poate un alt pasionat de blogging.

Cam astea au fost părerile mele vis-a-vis de închiderea toateblogurile.ro, sper că nu am jignit pe nimeni şi dacă da vă rog să mă trageţi de ureche pentru a lămuri lucrurile.

3 comentarii:

  1. Păi dacă tu-ţi consideri blogul de 2 lei, cine să intre pe el? :D

    Eu cred că traficul vine în timp, ca o reflexie a calităţii blogului. Dacă blogul are calitate o să aibă şi trafic, iar dacă n-are calitate degeaba are vizitatori din reţelele astea de socializare că tot n-are trafic. Adică e ca şi cu faza când ai bani şi o grămadă de amici pe lângă tine, dar nici unul nu-i prieten adevărat...

    Acum mai rămâne de definit calitatea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ca au trecut aproape 2 luni si nu s-a inchis :) :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt multe bloguri interesante si ar fi pacat, sa se intample asa ceva,adica sa se inchida .Sa le uram succes in continuare ,tuturora.

    RăspundețiȘtergere