marți, octombrie 4

Ce imprimanta sa imi iau!?

Mă bate gândul să îmi cumpăr o imprimantă laser. Aş fi vrut eu o multifuncţională laser dar e cam scumpă şi la căte copii fac eu cea cu jet de cerneală pe care o am în prezent îmi este suficientă. Ce criterii trebuie să îndeplinească imprimanta:
1. Să fie ieftină!
2. Să se reîncarce ieftin cartuşul!

Da ştiu, vreau şi popă şi hoţ! Răsfoind internetul am ajuns la următoarele două imprimante:


Samsung ML-1660

PRO

- este relativ ieftină, aproximativ 240 RON
- cartuşul se încarcă

CONTRA

Cartuşul are chip deci la încărcare se înlocuieşte şi acesta, fapt care duce la creşterea costul per cartuş încărcat. Dacă vrei ca imprimanta să nu se mai intereseze de chip-ul cartuşului atunci trebuie resoftată, cost pe undeva pe la 150 RON la un service specializat, se poate face şi acasă dar există anumite riscuri (firmware-ul descărcat să nu fie chiar ceea ce trebuie sau să fie descărcat cu erori, blocarea PC-ului în timpul operaţiunii de resoftare, se ia curentul sau mai ştiu eu ce) fapt ce duce la defectarea imprimantei. Mai mult, prin resoftare se pierde garanţia.



HP LaserJet Pro P1102

PRO

- cartuşul nu are chip şi se poate reîncărca fără probleme
- este totuşi un produs HP

CONTRA

- rezoluţia relativ mică la printare (600 dpi)
- preţul un pic mai mare, aproximativ 350 RON, dar şi la precedenta dacă se alegea varianta de resoftare la un service preţul o întrecea uşor pe aceasta.

OK! Dacă e cineva care vrea să îmi dea o sugestie sunt numai ochi!

6 comentarii:

  1. eu as alege`o pe a 2-a ... :)

    @ app baga id-ul meu de mess silviublog .

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tot spre a doua inclin! Multumesc de sfat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frate am un Ml 1660 si am fost sa mi-l reincarce.Acuma el imi zice ca nu are deloc tus desi el a fost incarcat...L-am dus la un service pentru reincarcare.Care este solutia?

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil ca omul care a incarcat imprimanta a pus doar toner in ea, nu a schimbat si chip-ul! Daca nu a schimbat chip-ul imprimanta o sa vada ca si gol cartusul chiar daca da tonerul pe afara!

    RăspundețiȘtergere