vineri, noiembrie 18

Demi Moore si Ashton Kutcher divorteaza


Am citit azi într-un articol că Demi Moore divorţează de Ashton Kutcher. Trei lucruri mi se par ciudate la acest cuplu. Primul este că nu ştiam până acum că Ashton Kutcher este luat cu Demi Moore, nu ar trebui să mi se pară ciudat dar mi se pare. Al doilea este că Demi are 49 de ani şi Ashton dor 33. Al treilea este că Ashton a fost un pic infidel lucru care a facut-o pe Demi să intenteze divorţul.
Acum eu ştiu că Demi Moore arată la 49 ca la 30 dar diferenţa de 26 de ani dintre cei doi nu cred că nu s-a făcut deloc vizibilă în viaţa de cuplu aşa că domnul Ashton Kutcher a trecut un pic prin patul unei tipe, Sara Leal de 23 de ani. Şi cum incursiunea a fost susţinută de fotografii, Ashton nu prea a avut pe unde scoate cămaşa. Şi uite ce declară cei doi:
Demi spune "Ca femeie, mama si sotie, am anumite valori si cerinte pe care le respect, iar in acest spirit am decis sa marg mai departe cu viata mea".
şi Ashton plusează: "Voi aprecia mereu timpul petrecut alaturi de Demi. Casnicia este una dintre cele mai dificile lucruri din lume si din pacate cateodata acestea dau gres."

Demi Moore a mai avut vreo două căsătorii înaintea lui Ashton, una cu Freddy Moore, compozitor si cu actorul Bruce Willis.

Cei doi în speranţa de a salva căsnicia au mers la o consiliere maritală dar nu a prea dat roade. De ce? Pentru că acea şedinţă de consiliere se ţinea în spiritul cultului Kabbalah. S-or fi molipsit de la Madona.

2 comentarii:

  1. Salut, te intereseaza un schimb de link-uri cu http://onesitetv.com/tvonline/country/Romania/
    ?
    Site-ul este de tv online, cu multe posturi tv din Romania. Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere