miercuri, ianuarie 5

Chestionar

Am primit o leapşă de la o colegă bloggeriţă şi anume de la Alice şi frumos este să mă conformez aşa că uite ce am răspuns eu:

SUNT: pesimist
AŞ VREA: să am un talent eu ştiu ceva orice acolo să cânt la mandolină, la frunză să ştiu să desenez nuduri
PĂSTREZ: mult prea multe vechituri de care m-am ataşat prosteşte
MI-AŞ FI DORIT: să mă facă mama un Brad Pitt
NU ÎMI PLACE: să primesc de ziua mea pulover sau pijamale
MĂ TEM: şi de umbra mea
AUD: doar ce vreau
ÎMI PARE RĂU: că nu trăiesc clipa
ÎMI PLACE: berea
NU SUNT: un Brad Pitt
DANSEZ: nu mulţumesc
CÂNT: ca un elefant în călduri
NICIODATĂ: nu am câştigat la LOTO
RAR: se întâmplă să fiu mulţumit
PLÂNG: Doamne fereşte, sper să nu
SUNT CONFUZ:  când în stomăcelul unei fetiţe de un anişor poate să intre o portocală mare dar două linguri de supă nu
AM NEVOIE: de curaj

AR FI TREBUIT: să plec când am avut ocazia
AŞ PUTEA: să fac multe

Gata am terminat! Nu vreau să vă imaginaţi că am dat răspunsurile astea la mişto, ele chiar mă reprezintă. Acum leapşa merge la Cony.
Noapte bună!

5 comentarii:

  1. Catalin, la multi ani si multumesc de leapsa ! Am rezolvat-o si suna cam asa http://cony-cool.blogspot.com/2011/01/prima-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stiu sa-ti iau chiloti de ziua ta daca nu-ti plac pijamalele si puloverele :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ai preluat leapsa! Foarte interesante raspunsurile!:)

    RăspundețiȘtergere