marți, decembrie 21

Monsters

Tocmai ce am terminat de văzut Monsters, un film pe care l-am ocolit de multă vreme tocmai pentru că nu mi s-a părut suficient de interesant. Păi să ştiţi că nici nu e! E o risipă de vreme! De fapt ideea este destul de tare dar boul de regizor/scenarist/producător sau mai ştiu eu ce mare baştan din industria filmului a reuşit să o facă praf.

Pe scurt este vorba despre o sondă spaţială americană trimisă să colecteze nişte monstre de pe nu ştiu ce planetă care la reintrarea în atmosferă se prăbuşeşte undeva în Mexic. După prăbuşire în zonă apar creaturi ciudate. Acţiunea filmului urmăreşte pe un ziarist şi pe fiica editorului lui în încercarea de a ajunge din Mexic în State şi pentru asta trebuiau să treacă printr-o zonă infectată de creaturile respective.

Eu înţeleg că filmul nu îşi propunea să fie unul prea ştiinţific dar ideea este că nici de aventuri sau acţiune nu este. Mai mult ca idioţenia să fie completă se termină în doi peri. Măcar dacă tot am pierdut minute preţioase din viaţă şi din somn, un final cu înţeles ar fi fost frumos.
Sfatul meu este să îl cam ocoliţi adică chiar nu merită credeţi-mă pe cuvânt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu