vineri, decembrie 30

Superstitii de Anul Nou!



De anul nou fiecare român are pachetul lui de superstiţii care mai de care mai ciudată mai deşuetă sau mai împrumutată. Să trecem în revistă câteva:
1. Să îţi plăteşti toate datoriile pentru a nu te prinde anul nou cu ele. Dar eu ce fac cu rata la bancă!? Că nu am cum să o lichidez doar dacă am să câştig la loto reportul de sărbători, dar chiar şi aşa aş încasa banii în noul an şi nu se pune! Deci stupidă, se taie!
2. În prima zi din an să îţi treacă pragul un bărbat prima dată! Misoghină!
3. Să ai bani în buzunar, dar nu monezi! Şi dacă nu ai ce bani să ai în buzunar ce faci? Te împrumuţi la cineva dar cu asta ar însemna să intrăm în noul an cu datorii şi contravine primei superstiţii!
4. Să porţi ceva roşu! Hmmm asta îmi place dar nu eu să fiu ăla care poartă! Şi nevasta ştie că asta e o superstiţie pe care o accept şi a făcut rost de ceva roşu să poarte în noaptea dintre ani, şosete, dar eu nu asta aveam în minte.
5. Să îţi săruţi partenerul sub vâsc! Luată de la prietenii noştri de peste ocean a prins destul de bine la publicul român şi chiar şi la cel romm care cu mic cu mare şi-au deschis mini businessuri de comercializat crenguţe din pomişorul aducător de prosperitate!

Eu cam atât am avut de spus şi nu inchei acest posibil ultim articol, din anul acesta de care sunt foarte mulţumit că se termină, înainte de a vă ura Un an nou plin de realizări şi la cât mai multe articole!

69 de comentarii:

  1. Superstitiile populare sunt interesante. Eu nu am niciun fel de superstitii. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte multe superstitii... eu nu cred in ele, nu tin cont de asa ceva :p

    RăspundețiȘtergere
  3. de ceva timp nu mai cred in superstitii si alte chestii

    RăspundețiȘtergere
  4. niste prostii..eu o sa tin cont doar de aia d ela nunta..k femeia dak calca barbatu in timpul cununii....ea va fi sefa in casa:))

    RăspundețiȘtergere
  5. a fost o vreme cand le credeam si eu acum mai putin

    RăspundețiȘtergere
  6. nu cred in asa ceva..daca e sa se intample se intampla indiferent de superstiti;))

    RăspundețiȘtergere
  7. sarutul sub vasc l-am experimentat anul acesta:D

    RăspundețiȘtergere
  8. pai... de ce le faci daca nu crezi in ele ?:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am o singura superstitie...sa ma prinda noul an cu bani in buzunar:))

    RăspundețiȘtergere
  10. mai sunt tari unele superstitii si cum se chinuie altii sa le faca.. da' vorba ta...

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nu am incredere in superstitii si nu le tin

    RăspundețiȘtergere
  12. eu cand eram mai mica un preot mi-a spus ca superstitiile sunt un pacat si de atunci nu mai cred in ele

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu sunt o fire superstitioasa asa ca nu tin cont de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  14. superstitii si iar superstitii..eu nu tin cont de ele

    RăspundețiȘtergere
  15. Am ajuns sa tin cont de superstitii in ultimul timp hm :(

    RăspundețiȘtergere
  16. am doar doua sau trei superstiti in care nu cred si nu fac parte din acestea!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu nu cred in ele..decat in cel cu pisica neagra:D

    RăspundețiȘtergere
  18. eu nu tin cont de aceste superstitii si nici nu am sa tin vreodata

    RăspundețiȘtergere
  19. Hai ca nu toate superstitiile sunt bune:)

    RăspundețiȘtergere
  20. In fiecare an..le am tinut pe cateva din ele..si nu a functionat niciodata;))

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, le stiam...dar nu prea tin cont de asa ceva :P

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu cred in asa ceva...niciodata nu a mers...:)

    RăspundețiȘtergere
  23. La cate superstitii sunt...daca tinem cont de toate atunci nici n-am mai iesi din casa :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu te stresa cu superstitiile de acest gen :) pe cele pe care le poti face, fa-le, pe celelalte, lasa-le :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Stiam cateva dintre ele dar nu prea tin cont de ele...

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu cred decat in cea cu pisica neagra..care mi se adevereste mereu..:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Le respectam pe cateva..dar am incetat intre timp..ce urmeaza e legat de soarta..nu de cum te prinde anul:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu prea tin cont de supertsitii...la cate sunt ar insemna sa-mi fie frica sa ies din casa...

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu cred in ele ..si mi e mai bine asa!!:)

    RăspundețiȘtergere
  30. superstitiile raman superstitii.sunt persoane care fac lucrurile astea si altii care nu le dau nici cea mai mica importanta

    RăspundețiȘtergere
  31. nu cred in ele... si de obicei daca nu crezi nu ti se intampla..daca ajungi sa le dai importanta..o sa iti manance viata:D

    RăspundețiȘtergere
  32. Stiam aceste superstitii dar nu tin cont de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  33. Depinde si de zona tarii...unii tin mai mult cont de aceste superstitii...altii din contra...

    RăspundețiȘtergere
  34. si eu respect anumite traditii dar nu neaparat ca cred in ele ci pur si simplu ca a devenit o obisnuinta

    RăspundețiȘtergere
  35. cred si nu cred in superstitii,depinde acum de fiecare

    RăspundețiȘtergere
  36. fiecare este liber sa faca si sa creada in ce vrea.

    RăspundețiȘtergere
  37. eu nu cred in asa ceva dar mi se par dragute superstitiile astea

    RăspundețiȘtergere
  38. eu nu sunt impotiva superstitiilor pentru ca fiecare crede ce si in ce vrea

    RăspundețiȘtergere
  39. mie mi se par chiar dragute superstitiile astea si le respect in fiecare an :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Fiecare om crede in cate ceva. Unii cred in superstitii, altii in puterea banului. Unii sunt mai spirituali, altii mai pragmatici.

    RăspundețiȘtergere