duminică, ianuarie 22

Nu am timp, nu am inspiratie ...

În ultima vreme nu am mai găsit timp deloc pentru scris pe blog, nu că până acum aş fi dedicat foarte multă vreme pentru bătut câmpii pe web. Dar şi mai nasol stau cu inspiraţia care în puţinele minute în care mă aşez în faţa tastaturii cu intenţie de a aşterne ceva cât de cât "citibil" pe acest spaţiu de web nu vine şi pace. De unde să găsesc inspiraţie? Voi de unde vă găsiţi inspiraţia pentru articolele din blogurile şi site-urile voastre? Dar de timp cum faceţi rost?

67 de comentarii:

  1. De subiecte pentru scris dau destul de des, citind (ştiri, cărţi), gândindu-mă la chestii care mă intrigă, mă revoltă sau îmi fac plăcere...depinde. Dar de obicei problema cea mai mare, pentru mine, e abordarea: cum să încep, cum "să pun problema", cum să o povestesc. Cu timpul şi eu stau prost...nu pot da sfaturi. Eu încerc să scriu zilnic pe blog (excepţia e weekend-ul, când nu prea scriu, am "zile libere"). Cu cât las mai mult timp să treacă între o postare şi următoarea, cu atât îmi vin mai greu idei de subiecte. Stau uneori în faţa foii goale şi...ma gândesc. Nici eu nu ştiu la ce. :)) Spor şi inspiraţie să ai. Şi timp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Timpul nu este o problemă pentru mine, însă inspirația lipsește uneori. Citesc zilnic în jur de 30 de bloguri, iar de aici îmi vine inspirația. Trebuie doar să îți notezi ideile imediat cum apar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu citesc seara inainte de culcare sau la servici prin pauze ceva bloguri dar din dorinta de a fi original reusesc sa scriu un articol la 3 luni si ala tras de par! Ce sa-i faci, nu toti putem fi un Voltaire sau Balzac :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inspiratia nu vine tot timpul. Daca ai observat si eu mai am cate o zi in timpul saptamanii cand nu scriu nimic (ex. ieri), cum ai zis si tu "nu vine si pace".
    In rest un mare copy/paste la ce a zis Corina mai sus. Si eu sunt la fel.

    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  5. inspiratie se mai gaseste
    problema este timpul
    dar cu putina "obraznicie" le putem combina

    RăspundețiȘtergere
  6. imi fac rost de timp cu greu sa ma ocup de treburile personale, mai reduc din orele de somn daca este necesar, sau din timpul de dusat :) bag viteza ca speedy gonzales si ii dau bice!

    RăspundețiȘtergere
  7. Problema principala este timpul ... apoi oboseala... din cauza careia apare automat lipsa de inspiratie

    RăspundețiȘtergere
  8. Inspiratie gasesti peste tot in jurul tau ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. inspiratie poate ca este dar problema mare este timpul

    RăspundețiȘtergere
  10. inspiratie se gaseste..important e sa ai vointa;)

    RăspundețiȘtergere
  11. pofta bine mancand asa e si cu inspiratia;)

    RăspundețiȘtergere
  12. nu trebuie sa existe "nu"...ci doar gandire pozitiva si le vei avea pe amandou;)

    RăspundețiȘtergere
  13. asa trebuie dar sunt momente cand chiar nu avem chef de nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  14. toate la timpul lor...o sa fie si inspiratie;)

    RăspundețiȘtergere
  15. putina odihna si revine inspiratia :D

    RăspundețiȘtergere
  16. scuze de offtopic,dar esti fan ubuntu????

    RăspundețiȘtergere
  17. uita-te la tv, la un srrial, asculta o melodie... iesi din casa... si vine inspiratia.

    RăspundețiȘtergere
  18. sa stii ca anumitor persoane le vine acesta inspiratie in orice moment al zilei..chiar si noaptea..

    RăspundețiȘtergere
  19. Inspiratia vine asa incetu cu incetu :P

    RăspundețiȘtergere
  20. poi trebuie sa se mai odihneasca si inspiratia:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Asa e..nu prea mai este timp pentru nimic in zilele noastre:D

    RăspundețiȘtergere
  22. Stresul este de vina...ai o pana de inspiratie acum..iti vei reveni :) doar sa te mai relaxezi putin...

    RăspundețiȘtergere
  23. toate la timpul lor..asa si cu inspiratia ... apare knd nu te astepti!

    RăspundețiȘtergere
  24. Depinde de perioada,putem sa scriem orice sau putem sa asteptam sa scriem ceva cu adevarat de citit!

    RăspundețiȘtergere
  25. cand nu te astepti o sa-ti vina inspiratia..

    RăspundețiȘtergere
  26. O sa-ti revina inspiratia, poate este o perioada mai stresanta acum ...incearca sa te relaxezi :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu e nimic..inspiratia vine si trece..:) o sa vezi ca o sa te viziteze curand:)

    RăspundețiȘtergere
  28. O sa-ti revina inspiratia, don't panic!

    RăspundețiȘtergere
  29. Se intampla si la case mai mari...relax...o sa revina! ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. Cu timpul e problema dar in privinta inspiratiei nu-ti face griji...va reveni :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Inspiratia vine..:) trebuie doar sa ai un respiro de la probleme:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu poti sa ai inspiratie tot timpul doar ...calm...va veni la momentul potrivit! :P

    RăspundețiȘtergere
  33. Timp...pot gasii timp si intr o duminica plictisitoare..si intr o zii oribila de iarna ..si in cele 20 de minute inainte sa dorm..:) se gaseste timp.:)

    RăspundețiȘtergere
  34. te inteleg.sunt si momente cand pur si simplu nu ai nici o idee despre ce sa scri sau nu iti gasesti cuvintele pentru asta

    RăspundețiȘtergere
  35. o sa iti gasesti tu inspiratia in final..:)

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu-ti face griji, inspiratia o sa vina ea...mai greu cu timpul...

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu zic ca este mai greu sa iti faci timp ...

    RăspundețiȘtergere
  38. Cine vrea cu adevarat gaseste timp,cu inspiratia e mai greu acum.

    RăspundețiȘtergere
  39. inspiratia poate sa iti vina din orice.trebuie sa te gandesti la ceva si o sa vezi ca gasesti cateva cuvinte sa scri un articol pe blog

    RăspundețiȘtergere
  40. o sa fie si timp si inspitarie la un moment dat!

    RăspundețiȘtergere
  41. Se numeste lista de prioritati :) si treci pe ea tot ce ai de facut in ordinea prioritatii fiecarei activitati. Inspiratia lipseste tocmai pentru ca esti presat de timp si cand te asezi la calculator stii ca asta trebuie sa faci. Nu te mai aseza cu gandul asta...aseaza te pur si simplu, relaxat...vine si inspiratia :) Bafta!

    RăspundețiȘtergere