luni, februarie 6

iarna-i grea omatul mare ...

In aceste zile de ger, zapada, viscole si alte coduri trebuie sa spun ca autoritatile m-au surprins placut! Chiar incearca sa isi faca datoria! In fiecare dimineata cand am venit la servici m-am intalnit cu mai multe utilaje de dezapezire care erau la lucru pe un drum national! Este adevarat ca la primii fulgi de zapada au cam dat cu stangul in dreptul, adica viteza de reactie a fost un pic mai lenta de parca era ceva ciudat ca ninge in ianuarie dar in cele din urma s-au mobilizat si au reusit sa tina drumurile practicabile!
Incepem oare sa ne civilizam sau mi se pare mie ...

94 de comentarii:

  1. Gluma aia de A2 este închisă de 3 zile, iar de DN-urile dintre București și Constanța nu mai zic. Asta DA! reacție :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare,

    Reprezint echipa sitului www.rosurf.net si am venit cu o propunere.
    Doriti ca site-ul dumneavoastra sa fie mai vizitat, sa apara in motoarele de cautare mai rapid?
    Noi te putem ajuta GRATIS! Nu se percepe nici o taxa! La activarea contului primesti 5000 credite pentru situl tau,
    iar in fiecare zi se ofera bonusuri aleatorii.
    Daca doresti sa iti promovezi situl GRATIS, viziteaza www.rosurf.net .
    ATENTIE: ACEST MESAJ NU ESTE SPAM!!! DORIM CA TOTI UTILIZATORII SA BENEFICIEZE DE PROMOVARE GRATUITA!

    Cu respect,
    RoSurf Network

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuiau sa aibe ceva motivatie :) cred ca nu le daduse nimeni startul :))

    RăspundețiȘtergere
  4. dar acum am scapat...avem soare si caldura...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine e acummm :X:X soareee, caldura, zile senine si frumoase :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate totusi la anu' nu o sa mai fim luati prin surprindere de zapezi asa cum se intampla in fiecare an ...

    RăspundețiȘtergere
  7. a fost grea iarna asta sa speram ca nu va mai fi

    RăspundețiȘtergere
  8. am avut o iarna foarte grea :( bine ca a trecut

    RăspundețiȘtergere
  9. mereu ne plangem... vorba aia noi avem 2 anotimpuri : la naiba ce cald e, la naiba ce frig e :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. mie mi s-a parut ca a fost foarte greu si pentru cei de la deszapezire. stiu ca le-au cerut politistii rovineta celor cu deszapezirea. penibil.

    RăspundețiȘtergere
  11. pentru toata lumea e greu dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne facem treaba...

    RăspundețiȘtergere
  12. urata a mai fost iarna asta....bine ca am scapat de ea

    RăspundețiȘtergere
  13. vai ce bine ca am scapat de iarna asta insuportabila

    RăspundețiȘtergere
  14. ar trebuii sa ne obisnuim cu ceea ce a fost pentru ca vor mai veni ierni ca asta:d

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine ca am trecut peste iarna asta greaa 8-|!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Grele au fost lunile ianuarie-februarie...bine ca am scapat, am simtit ca traiesc un adevarat cosmar

    RăspundețiȘtergere
  17. sper ca urmatoarea sa nu semene cu aceasta:|

    RăspundețiȘtergere
  18. Iarna ca iarna ca macar te mai incalzesti in masina,dar vara cand mori de cald si stai la stop?:))

    RăspundețiȘtergere
  19. noi ne plangem de iarna,ne plangem de vara..cred ca cel mai bine e sa fie numai primavara si toamna:))))poate asa nu ne mai plangem

    RăspundețiȘtergere
  20. vara-i grea .. caldura-i mare va fi de acum:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Si uite asa a venit caldura mare din mai :| ...

    RăspundețiȘtergere
  22. A fost un chin in ianuarie-februarie ...bine ca am scapat :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Se mobilizeaza doar de fatzada,ai fii bine daca s-ar mobiliza si ei...sa faca ceva bun:D

    RăspundețiȘtergere
  24. 3 cm de zapada si totul paralizeaza ...

    RăspundețiȘtergere
  25. Eh..oamenii nu inteleg ca e mai bine sa faca ceva pentru ei decat sa astepte la altii

    RăspundețiȘtergere
  26. Am scapat, a fost o iarna grea...mormane intregi de zapada pe strazi...

    RăspundețiȘtergere
  27. Da..cam asa sta treaba pe aici!!:-s

    RăspundețiȘtergere
  28. A fost o iarna grea...de fapt nu suntem noi obisnuiti cu asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  29. Slava Domnului ca am scapat de zapada asta!:

    RăspundețiȘtergere
  30. Am scapat totusi si de iarna asta...peste cateva luni va reveni problema :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. nu va fii nimic nou si bun..daca totul va ramane ca si pana acum,conducere si etc..

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma mir ca fac si ei ceva..insa niciodata de ajuns..eu am stat iarna asta cu orele in statia de autobuz de exemplu pentru ca unde trebuia eu sa ajung nu era metrou:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Bine ca am scapat de iarna asta!!!:|

    RăspundețiȘtergere
  34. Pe mine autoritatile nu m-au surprins in mod placut chiar deloc...tot mormanul de zapada era pe partea pietonilor si nu puteau decat sa merga pe sosea unde treceau masinile...fiind si gheata multi au cazut in fata masinii...deci momente de panica!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ma indoiesc ca s au ocupat cu adevarat,cel putin pe partea pietonilor,a lasat de dorit..am vazut multi oameni cazand pe trotuare...si erau mormanele de nu puteai nici macar sa iei masina din statie..

    RăspundețiȘtergere
  36. la mine in cartier mai aveau oamenii putin si isi lasau masinile parcate in mijlocul strazii ca nu venea nimeni sa curete zapada de pe strazi

    RăspundețiȘtergere
  37. Si o sa mai vina si alte luni de genul..pentru ca nu ne invatam niciodata minte..:)

    RăspundețiȘtergere
  38. A fost o iarna grea, bine ca am scapat pentru cateva luni...

    RăspundețiȘtergere
  39. Bine ca am scapat de acele zile cu ger...

    RăspundețiȘtergere
  40. Poate ca incepem ..poate ca nu ..cine stie..:)

    RăspundețiȘtergere
  41. Ma indoiesc ca incepem sa facem ceva ..dar in fine..

    RăspundețiȘtergere
  42. Mai sunt cateva luni si ne vom confrunta again cu acesta problema...

    RăspundețiȘtergere
  43. care datorie ca la mine nu mai gaseai nici o masina in parcare erau toate acoperite de zapada ca sa nu mai zic pe strazi ce era

    RăspundețiȘtergere
  44. Nu tine de autoritati atentie..sa iti dea zapada de pe masina..sau din fata blocului..ei sunt obligati sa faca asta pe strazi si pe trotuare..in rest..ar trebuii sa punem si noi osu' la treaba!:)

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu mai e mult..sa vedem ce vor face anul asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  46. romanii si iarna ..baba si mitraliera..;))

    RăspundețiȘtergere
  47. Poate o sa ne trezim vreodata la realitate si noi..:)

    RăspundețiȘtergere
  48. Eh, se stie k noi, romanii, suntem mai inapoiati in ce priveste "curatenia" strazilor :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Poate ne vom civiliza si noi intr un sfarsit..de viata poate;))

    RăspundețiȘtergere
  50. Doar ti se pare..nu prea mai vad Romania in stare de civilizatie..

    RăspundețiȘtergere
  51. Niciodata nu sunt pregatite autoritatile, din cauza asta ajungem ingropati in zapezi

    RăspundețiȘtergere
  52. Romania.. Pana nu se blocheaza tot si pana nu ajungi la limita.. nimeni nu misca un deget :|

    RăspundețiȘtergere
  53. Noi pana nu ajungem in ultimul hal.parca nu ne place..:)

    RăspundețiȘtergere
  54. Romania..:) este un cuvant definitoriu..:D

    RăspundețiȘtergere
  55. Eu nu ii inteleg pe cei care pleaca la drum iarna ne asigurati si se plang ca nu vin autoritatile in 2 minute..de ce nu se asigura ?

    RăspundețiȘtergere
  56. pe mine nu m-au surprins placut deloc pentru ca nu au facut nimic in sectorul in care stau.au asteptat sa inceapa sa se topeasca zapada ca sa iasa si ei sa faca locuri de parcare si sa dea cu ceva pe strazi

    RăspundețiȘtergere
  57. da.. Iarna asta a fost foarteeee grea :D dar am reusit sa trecem peste. acum, cu caldurile astea, am da orice pt putina racoare de asta iarna :))

    RăspundețiȘtergere
  58. au surprins sau nu autoritarile pe cineva important e sa nu mai ninga ca anul acesta

    RăspundețiȘtergere
  59. Foarte mare omatul asta :))) Sa speram k anul asta ne vom descurca mai bine cu zapada :))

    RăspundețiȘtergere
  60. ce iarna! nici nu vreau sa imi mai amintesc ca ma ia frica iar!

    RăspundețiȘtergere
  61. intr'adevar anul trecut am avut parte de o iarna ingrozitor de grea. Ma bucur ca am reusit sa iesim cu bine din iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  62. Ce vremuri au mai fost! Nici nu vreau sa imi mai amintesc!

    RăspundețiȘtergere
  63. la noi in bucuresti a fost dezastru iarna care a trecut.

    RăspundețiȘtergere
  64. iarna ce a trecut a semanat putin cu cele care erau in trecut dar nu foarte mult,eu imi doresc sa mai fie inca o iarna asa,sa simtim si noi zapada ca nu am mai simtit-o de mult timp

    RăspundețiȘtergere
  65. Cred ca civilizatia e un termen mai conplex care cuprinde mai mult decat o mobilizare de dezapezire. Sa vedem anul acesta cat de civilizati vom fi la acest capitol pentru ca meteorologii au anuntat o iarna foarte grea.

    RăspundețiȘtergere